Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vybrané organizaci
MONDEKOVÁ, Lucie
Práce se zaměřuje na vzdělávání a rozvoj ve firmě Podzimek a synové, s. r. o. Cílem práce je zanalyzovat současný systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybrané organizaci a na základě zjištěných skutečností navrhnout možnosti zlepšení tohoto systému. Studiem literárních a elektronických odborných zdrojů jsou definovány základní pojmy vztahující se do této oblasti. Dále jsou charakterizovány etapy firemního vzdělávání, motivace zaměstnanců k učení a je nastíněna podpora vzdělávání z hlediska Evropské unie. Praktická část je založena na představení firmy, dotazníkovém šetření, rozhovoru s personalistkou, interní dokumentaci a vlastním pozorování. Získané informace jsou interpretovány a vychází z nich návrhy a doporučení pro zlepšení stávajícího systému a vzdělávání zaměstnanců ve firmě.
Školní družiny a školní vzdělávací programy
ŠŤASTNÁ, Alena
Práce se zaměřuje na školské zařízení zájmového vzdělávání - školní družinu. Cílem práce bylo vzájemně porovnat školní vzdělávací programy šesti školních družin, jaká je jejich kvalita a zda odpovídají legislativním požadavkům. Dále bylo zjišťováno, do jaké míry se odráží školní vzdělávací program školní družiny v rámci školního vzdělávacího programu základního vzdělávání příslušné školy.
Rozvoj samostatnosti žáků projektovou metodou
Kretíková, Olga ; Tomková, Anna (vedoucí práce) ; Holemá, Irena (oponent)
Cílem předložené diplomové práce je na základě vlastní zkušenosti zjistit, zda lze rozvíjet samostatnost žáků prostřednictvím projektové metody. Diplomová práce je členěna na dvě hlavní části: část teoretickou a část praktickou. Teoretická část práce shrnuje a hodnotí poznatky získané studiem dostupné odborné literatury k tématu samostatnost žáků a tématu projektové metody. Závěr teoretické části shrnuje východiska pro rozvoj samostatnosti projektovou metodou. Praktická část analyzuje mou dosavadní pedagogickou praxi, respektive užívání projektové metody z hlediska samostatnosti žáků a na tuto analýzu navazuje akční výzkum započatý novým projektem zaměřeným na rozvoj samostatnosti žáků v aktivizačních výukových metodách dosud nezkušených. Část příloh obsahuje výsledné produkty žáků z některých projektů popisovaných v praktické části práce, myšlenkové mapy žáků z průběhu projektů a fotodokumentaci z realizovaného nového projektu zaměřeného na rozvoj samostatnosti žáků. Závěrem stanovím na základě svého výzkumu potvrzení hypotézy, že cílené používání projektové metody vede k rozvoji samostatnosti žáků. KLÍČOVÁ SLOVA Cíle vzdělávání, samostatnost žáků, strategie výuky, projektová metoda

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.